Publiekscontacten

Het team Publiekscontacten bestaat uit ongeveer 80 collega’s, werkzaam in diverse vakgroepen zoals het klantcontactcentrum, de receptie, leerplicht en burgerzaken. Het team heeft veel contact met inwoners en bevindt zich aan de “voorkant” van de organisatie. Onze klantgerichte medewerkers krijgen energie van tevreden mensen en ze werken hier hard aan met elkaar. ‘Klantgericht, initiatiefrijk, empathisch en enthousiast’ zijn woorden die de medewerkers kenmerken. Vanuit dit team heb je de mogelijkheid de organisatie goed te leren kennen. En om te werken in een enthousiast team waar je de kans krijgt opleidingen te volgen en jezelf te ontwikkelen. We zoeken medewerkers die zichzelf goed in anderen kunnen verplaatsen en die in mogelijkheden kunnen denken. En die uiteraard van de hectiek houden die het team van Publiekszaken met zich meebrengt! Binnen ons team krijg je namelijk te maken met actuele zaken en ontwikkelingen binnen de gemeente waar we in onze dienstverlening steeds op inspringen.

Het team Publiekscontacten bestaat uit 8 functiegroepen, namelijk:

  • receptie
  • dienstverlening
  • zorg
  • leerplicht/rmc/jongerenloket
  • klantcontactcentrum
  • burgertaken & gegevensbeheer
  • vergunningen
  • postregistratie

Iedere functiegroep heeft op diverse manieren klantcontact: balie, telefoon, Whatsapp, e-mail, social media en post.

We werken samen volgens onze kernwaarden Zorgzaam, Open, Verantwoordelijk en Durf.